MÅNDAG

Tjohoooo! vita veckan började igår, den innebär ingen alkohol (såklart), nedtrappning på cigg, och till och med lite motionering.. hehe. Eller de sist nämnda får vi se asss :p
Väcktes av matilda som ringde på dörren halv 12, planen va att jag skulle bli väckt med lite kramar, men retardet trodde dörren va låst fast den verkligen inte va de haha, så de blev fel. Men riktigt MYS!
Har vart så sjukt effektiv idag, gick och handlade mat och bokade tvätt tid tills ikväll och så betalades även en fittig GASRÄKNING på 2000 kr. Knas bror... och en sak till, jag har även varit och solat! BRÄND...
Nu väntar jag på sällskap och sen ska jag fika med vackra syster också:) sen som sagt, tvätt och pluggkväll haha (för jag har ju sååå mkt jag själv ska plugga). Även ledig imorgon också, töööööngt.
Är fett glad också att min kära kusin är i sthlm, ska ses imorgon ;)
LOVE YOUUUUUUUUUUUU Emelie

Kommentarer
Postat av: mattias...

jag är inte retard :'( :'(

2011-10-03 @ 23:21:11
Postat av: Emelie

HAHHAHAHHA statteeeeeerst!! men lite grann bara tiaaa men jag älskar ju dig ändåååå <3<3<3<3<3<3

2011-10-04 @ 13:27:23
URL: http://likabarnlekabest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0