onsdag:)!

update! hade världens sämsta jävla kväll igår.. men sov bort ångesten. Så nu mår jag bra.. eller ah relativt.
hur som helst, har inte varit ute på krogen sen den nyktra veckan började, och har inget jävla sug alls att gå ut. :) så de är jäätte bra!!!!! Däremot har jag lärt mig dricka rödvin här hemma, sjukt mysigt och gott(?) haha. Så de blir de ikväll! Min älskade fortes kommer hit. Rödvin, frukter och ostar. Längtar! Men först är de jobb :/ SKIT TRIST!!!!!!!!!
Men imorgon är jag ledig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! BÄSTA. Då åker de till sina skolor, och jag startar dagen med en lunch (frukost) med SHANAMAN och c.o. Gryyyyyyyyyyyymt:)!
Puss på er alla, Emelie! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0