TJOHO.

Va på middag hos mormor och morfar, bästa va att träffa Tobbe och Tindra:)
Sen vare bio, försvunnen hette den och den sög, men däääremot va jag och johan själva i heeela salongen, och de var till och med en stor sådan! De va tuuuungt!:) Nu är de wok som ska ätas och de skissas på för fullt. Jag blev avtecknad. SOM EN JÄVLA HÄXA. haha.
Jag jobbar imorgon, och fan hela jääävla veckan tills på söndag. FAAAAN. Men imorgon är en bra dag endå för då ska jag träffa T0bbeeee. Han åker på torsdag :/ Men vi ska ses imorn innan mitt jobb. Åh ångesten är inte bara att jag jobbar, jag fucking jobbar från halv 4 till halv 12 eller 12 exakt varje dag. Icke trevligt.. påriktigt :(
PUSSS OCH PULL / Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0