LOVELIIIIII

Jätte mysigt med emma och elsa, tända ljus och sånt! Men kom dit mycket senare än bestämt, Madde och Mladen som skulle köra mig var sjukt sega. Men tungt som fan att träffa Madde alltså!

Fick hur som helst skjuts hem av emma sen från elsa, hem till segeltorp där mina bästa i hela världen ligger på soffan och käkar taccos! Detta är helt underbart att komma hem till, älskade mor och syster.
Kolla på ett fett bra program, de där när ungdomar åkte utomlands men vet inte att deras föräldrar kollar på allt dom gör och sånt. SHIT va ja skulle spåra om de var jag som åkte på en sån resa haha! Och mami.. skulle dö. haha.

Jag är ju som sagt ledig imorgon också, vaknar upp i segeltorp, en tung frukost här sen rullar jag hemåt åt söder. PUSS PÅ ER ALLA!!!!! Emelie. Börjar dock få lite ångest över att jag öppnar 12 på lördag, jääääävla skit!!! Men blir en fin dag imorgon iallafall. :) / Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0